Reklámügynökség és két bank nyerték Az Év Családbarát Vállalata címet
Családbarát vállalatoknak rendezett, évről évre visszatérő díjkiosztó gáláján a személyes fejlődés lehetőségét, a munkába való visszatérés támogatását és a teljes körű törődést jutalmazta a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom. A családbarát gyakorlatokat folytató vállalati vezetők már hetedik éve találkoznak a Három Királyfi által rendezett novemberi gálán, hogy a munka-magánélet egyensúly kialakításának legújabb trendjeivel megismerkedjenek, egyúttal tapasztalatot cseréljenek.
Skrabski Fruzsina, a mozgalom elnöke köszöntőjében csodának nevezte, hogy a családbarátság ma már a vállalati imázsépítés, az employer branding része, de csoda az is, hogy az idén tíz éves mozgalmat minden ötödik ember ismeri az országban. Az is nagy szó, hogy a mozgalom által alapított családbarát kórházi osztály díj annyira eredményes, hogy a díjban részesült egészségügyi intézményekben túljelentkezés van a pozíciókra. „Általános elvárás kellene legyen a családbarátság, mert természetes dolog, hogy a beteg gyerekek mellett a szülő otthon marad, természetes kellene legyen, hogy a családalapítás mellett döntő dolgozót támogatja a munkáltató” – tette hozzá.
Orbán Balázs miniszterhelyettes, parlamenti és stratégiai államtitkár beszédében kiemelte, egy gyerek születése teljesen átalakítja az ember életét. Családosként másként kezdünk gondolkodni, a gyermek mellett az ember sokszor idézi fel saját gyerekkorát, sokkal többet gondol generációkat átívelő felelősségére. Ez az élet más területén is érezteti hatását. Mint mondta, az a cég, amely támogatja a családalapítást, az hosszabb távon olyan alkalmazottakat nyer, akik más téren is képesek kiteljesedni.
Az Év Családbarát Vállalata 2019 díj nyertesei:
Kisvállalati kategóriában a McCann Erickson Budapest reklámügynökség nyert személyes élethelyzetekre szabott támogatási rendszerének bevezetéséért. A „Segítünk a fejlődésben” programjuk fejlődési terv elkészítését jelenti, amely tartalmazza a munka-magánélet helyzetek kezelését is, ennek részeként külön figyelmet szentelnek az apukáknak. A 41 fős vállalatnál heti egyszeri közös reggeli és nyári óvoda segíti a közösségteremtést, a családosokra való fokozottabb odafigyelést.
Középvállalati kategóriában a Commerzbank Zrt. nyert családokat segítő innovatív intézkedéseiért, amelynek része a karácsonyi bevásárlások idején adott egész napos gyermekfelügyelet és a visszatérő kismamáknak biztosított próbamunka lehetősége. A 114 főt foglalkoztató vállalatnál 23 fajta munkarend létezik, amely sokoldalúan segíti a családosokat.
Nagyvállalati kategóriában a Citi Magyarország nyert a gyermektől a nagyszülőkig mindenkit megszólító, személyre szabott intézkedéscsomagja kialakításáért. A több generációs program része az Egy nap a szüleim munkahelyén program a gyermekek számára és az Egy nap a gyermekem munkahelyén program. A cégnél kismama koordinátor működik, aki aktív kapcsolatot ápol az épp gyermekükkel otthon lévőkkel. Az Employee Assistance Programjuk által működtetett segélyvonalat nemcsak a kollégák, hanem családtagjaik is igénybe vehetik.
A Képmás magazin előfizetésekkel is járó Média Különdíjat a Celanese Hungary Kft. kapta családbarát kezdeményezéseit bemutató filmjéért.
Kérjük, támogasson, hogy otthonába vihessük az értéket!
A Képmás magyar magazin és vállalkozás, nincs mögötte nagy, külföldi médiabirodalom. Csupa családos, értékes és jó ember, akiknek nem csak munkahelye, szívügye is a Képmás. Fontosnak tartjuk, hogy a kepmas.hu által közvetített értékek továbbra is ingyenesen juthassanak el minden olvasóhoz. Kérjük, ha örömmel olvassa cikkeinket, hallgatja és nézi felvételeinket, támogassa Ön is a kepmas.hu-t!
Támogatom a kepmas.hu-t>>