„Csak gyereket ne, lécci!” – parazitákhoz hasonlítják a magzatokat az Aldi Nord új reklámjában

Az Aldi Nord legújabb filmjében arról beszélget két „nagyon progresszív” fiatal, hogy miért „szívás” gyereket vállalni, a magzatokat pedig egy szörnyhöz hasonlítják. A vásárlók így a bevásárlás mellé egy jó nagy adag propagandát is kapnak a vállalattól. De úgy tűnik, hogy az áruházlánc elszámolta magát, és olyan politikai terméket akart lenyomni a vásárlói torkán, ami már akkor sem megy le, ha Mary Poppins Würfelzuckert adagol hozzá. 

Aldi Nord
Kép: Unsplash / Ryan Franco

„A gyerekvállalás szívás” – hangzik el az Aldi Nord német üzletlánc legújabb, „társadalmi kérdésekre irányuló” beszélgetésében, amellyel kifejezetten a Z generációt kívánják megszólítani. Az új német nyelvű epizód házigazdája a frissen lakkozott körmű, fehérre festett hajú Theo. A „progresszív” srác vendéget is hívott a vegán vacsorájához, a 28 éves Ida Marie-t, aki azt ecseteli az aldis hozzávalókat vagdosva, hogy a paradicsomot és a gyerekeket egyformán rühelli.

Amíg Ida ezt fejtegeti, öklendező hanggal illusztrálja mondandóját, jelezve, hogy a gyermekvállalás hányingerkeltő.

Aztán a magát feministának valló nő azt is büszkén kijelenti, hogy már kislányként tudta, hogy nem fog gyereket szülni. A beszélgetésben elhangzik, hogy a terhesség ijesztő, mert pont olyan, mint a Nyolcadik utas a halál című Alien-filmben, ahol a szörny a gazdatestben növekszik, és abból táplálkozik (és a filmben nem mellesleg úgy születik meg, hogy megöli azt, aki a világra hozta).

Hogy mi köze ennek a bolt termékeihez? Semmi. Azon kívül, hogy ezzel a videóval az áruházlánc is jelezte, hogy bekapcsolódik a kultúrharcba, és a woke oldalon teszi le a voksát. A kijelentéseket felháborodott kommentcunami követte a közösségi médiában, amire már az áruházlánc is kénytelen volt reagálni. Azt írták, hogy a Taste Offal teret akarnak adni a társadalmi kérdésekkel kapcsolatos véleményeknek anélkül, hogy értékelnék azokat. Mert az „Aldi mindenkinek szól!”.

A „téradás” az, ha meghívod Idát egy kerekasztalbeszélgetésbe, ahol eltérő nézeteket valló partnerek vitáznak. Ha profitorientált cég vagy, és a logód alatt negyedórán keresztül ragozzák, hogy a „gyerekvállalás szívás”, miközben a termékeidből vegán tofutálat készítenek, az reklám.

Mégpedig családellenes nézetek reklámozása, ami hátha szöget üt majd néhány fiatal lány fejében, akik ebben a videóban menőnek láthatják Idát.

A progresszív fiatal lány a beszélgetés során azon is eltöpreng, hogy „a szülei egyáltalán miért hozták a világra”, de a profiljából megtudhatjuk, hogy legalább a kutyákat szereti. Van háziállata, akire vigyáz. Tavaly júniusban a Twitteren arról írt, hogy ha az embernek kutyája van, az olyan mintha gyereke lenne, csak jobb, mert nem fest neki csúnya képeket, amelyeket a hűtőre kell rakni. Kérdés, hogy Ida vajon tudja-e, hogy az aranyos (vegán?) kiskutyák is amolyan „alienesen” fejlődnek ki, és szintén „a gazdatest” hozza őket világra? 

Ezzel a videóval a wokeisták saját maguk karikatúráját rajzolták meg: a progresszív feminista vegán tofutálkészítés közben fejti ki hányást imitálva, hogy a gyerekvállalás undi. Ezzel tizenöt perc alatt egyszerre járatja le a feministákat, a vegánokat, a liberálisokat (és a tofut).

Ezek az emberek szeretik azt kommunikálni, mennyire önzetlenek, és ahogy a veganizmusuk, úgy a gyermekgyűlöletük mögött is egy ok áll: a bolygó iránti szeretetük. Ida azért öklendezik a tofukészítés mellé a gyerektől, mert környezetvédő, az Aldi Nord pedig azért sugároz családellenes propagandát, mert véleményeknek ad teret. Na, persze.

A valóságban ezek a mélyen frusztrált emberek egyetlen dologra gondolnak: saját magukra.

A tofuhoz ugyan nem jött meg az étvágyam, de a konyhába azért kimegyek, mert Ida legalább eszembe juttatta, hogy tegnap elfelejtettem kitenni a legújabb rajzot.

FRISSÍTÉS: A hozzászólások hatására a videót eltávolították az oldalról. 

Kérjük, támogasson, hogy otthonába vihessük az értéket!

A Képmás magyar magazin és vállalkozás, nincs mögötte nagy, külföldi médiabirodalom. Csupa családos, értékes és jó ember, akiknek nem csak munkahelye, szívügye is a Képmás. Fontosnak tartjuk, hogy a kepmas.hu által közvetített értékek továbbra is ingyenesen juthassanak el minden olvasóhoz. Kérjük, ha örömmel olvassa cikkeinket, hallgatja és nézi felvételeinket, támogassa Ön is a kepmas.hu-t!

Támogatom a kepmas.hu-t>>

Ez is érdekelheti