[Podcast] Istenélmények sallang nélkül 9. – A reklámszakma csúcsán – keresztényként

2020. 09. 24.

Vendégem Juhász Péter Tibor, a hazai marketingkommunikációs szakma koronázott királya. Munkáját több itthoni és nemzetközi díjjal jutalmazták, ezek közül kiemelkedik a cannes-i Arany Oroszlán-díj, amelyet a kommunikációs szakma Oscarjaként tartanak számon, ezzel a díjjal többször is elismerték tevékenységét. Pályáját olyan cégeknél építette, mint a Procter and Gamble, a Magyar Telekom és a Borsodi Sörgyár, jelenleg pedig a Vodafone Hungary márkaigazgatója. A multicégek nem feltétlenül a keresztény értékrendjükről híresek, hogyan tudja mégis beépíteni munkájába a hitét? Mit jelent számára kereszténysége a mindennapokban? Erről beszélgetünk.

Istenélmények sallang nélkül podcast 9
képmás.hu

Az adás meghallgatásához kattintson a lejátszóra:

Az Istenélmények sallang nélkül podcast a Képmás magazin műsora. Valódi emberek valódi történetei istenélményeikről. Sallang nélkül. A vendégekkel Tóth-Fazekas Andrea beszélget. Az egyes epizódok meghallgathatók, ill. visszahallgathatók az Istenélmények sallang nélkül podcast Facebook-oldalán, a Képmás Podcast rovatában, a YouTube, a Spotify és a Soundcloud  csatornáinkon és a legnépszerűbb podcast-applikációkban.

Kérjük, támogasson, hogy otthonába vihessük az értéket!

A Képmás magyar magazin és vállalkozás, nincs mögötte nagy, külföldi médiabirodalom. Csupa családos, értékes és jó ember, akiknek nem csak munkahelye, szívügye is a Képmás. Fontosnak tartjuk, hogy a kepmas.hu által közvetített értékek továbbra is ingyenesen juthassanak el minden olvasóhoz. Kérjük, ha örömmel olvassa cikkeinket, hallgatja és nézi felvételeinket, támogassa Ön is a kepmas.hu-t!

Támogatom a kepmas.hu-t>>