Pride, szén-dioxid és aszpartám – avagy megváltoztathatja a kóla a házasság fogalmát?

Nagy vihart kavart hidegfront nélkül is a Coca Cola cég legutóbbi húzása, amellyel erőteljes jelzést adtak a fogyasztóik felé: ők bizony kiállnak a homoszexualitás egyenjogúsítása és a Pride mellett. Az előbbit plakátjaik képi tartalmával, az utóbbit az időzítéssel adták tudtunkra. De mi változik attól, ha kiplakátolnak néhány egymáshoz vonzódó nőt/férfit „Love is love”, azaz „a szerelem az szerelem” felirattal? Sok.

Kép: Unsplash

Szépen lassan, az aszpartámmal édesített szénsavas üdítőhöz keverve beadagolják nekünk, hogy a homoszexualitás teljesen normális, elfogadandó és a heteroszexuális kapcsolatokkal egyenértékű. A melegjogi lobbisták azt a marketingstratégiát használják évtizedek óta, amelyet Kirk és Madsen 1989-ben megjelent könyvükben hat pontban összefoglaltak. Mik az összetevői ennek a receptnek?

1. Olyan gyakran beszéljünk a homoszexualitásról, amennyit csak lehet, hogy kirívó jellege elvesszen és megszokottá, hétköznapivá váljon.
2. A melegeket áldozatként kell bemutatni, nem provokátorként.
3. Az őket védőket az „igaz ügy” bajnokaiként kell bemutatni.
4. A melegeket vonzónak kell bemutatni.
5. Az ellenszegülőket elnyomónak, rossznak kell beállítani.
6. Anyagi bázist kell teremteni mindehhez: az amerikai tőkét és tehetős alapítványokat kell bevonni a stratégia finanszírozásába.

 

Pipa mind a hat pontra. Azt hiszem, lépésről lépésre minden megvalósult ebből, akár ebben az egyetlen Coca-Cola-reklámban. És ezt a receptet nemcsak az üdítőgyártó világmárka követi, hanem megannyi dúsgazdag világcég.

Coca-Cola reklám

Az elnyomó ideológiák terén nagy tapasztalattal rendelkező közép-kelet európai népek még valamennyire ellenállnak a gender-ideológia térnyerésének, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a CitizenGO kampányához több mint 40 ezer magyar csatlakozott néhány nap alatt. Ez a szám igencsak magas, ha összehasonlítjuk az online médiafelületek látogatottságával, és hozzáadjuk, hogy még alá is írják, nevüket adják az emberek a véleményükhöz, ami egyáltalán nem megszokott az internet kattintásbarát, de mégis anonim világában.

Legyünk résen! Az elmosódó házasságfogalom, a béranyaság és a homoszexuálisok örökbefogadása körüli vitáktól Magyarország sem mentes. Nálunk is van érzékenyítő Pride, a politikai döntéseket befolyásolni kívánó melegaktivizmus és a család intézményét lebontani szándékozó lobbi.

Még mielőtt bárki homofóbnak titulálná ezt a cikket, jelzem, nem táplálok irracionális negatív érzelmeket a homoszexuálisok irányába. Embernek tekintek minden embert, legyen zöld vagy kék szeme, családos vagy egyedülálló, városi vagy vidéki, a könnyű- vagy a klasszikus zene kedvelője. Emberek vagyunk, különböző jellemzőkkel. De ezek a különbségek soha nem indokolhatják és nem használhatók fel a társadalom alapját jelentő család intézményének szétbombázására. Még amerikai receptúrát követve sem.

Kérjük, támogasson, hogy otthonába vihessük az értéket!

A Képmás magyar magazin és vállalkozás, nincs mögötte nagy, külföldi médiabirodalom. Csupa családos, értékes és jó ember, akiknek nem csak munkahelye, szívügye is a Képmás. Fontosnak tartjuk, hogy a kepmas.hu által közvetített értékek továbbra is ingyenesen juthassanak el minden olvasóhoz. Kérjük, ha örömmel olvassa cikkeinket, hallgatja és nézi felvételeinket, támogassa Ön is a kepmas.hu-t!

Támogatom a kepmas.hu-t>>

Ez is érdekelheti