Különleges helyszínen veszett el a kontroll a BrandFestivalon

Teltházzal zajlott a 20., jubileumi alkalommal megrendezett, kétnapos BrandFestival. Az eseményt egy teljesen új és szokatlan helyszínen, az Etele Pláza mozitermében, a Cinext Etelében rendezték meg. A Lounge Group Munkadinamika projektjének kontrollszimulátorát itt is nagy érdeklődés övezte: több mint 50 marketinges és márkakommunikációs szakember próbálta ki a kontrollvesztés képtelen játékait, a legjobban teljesítők pedig egy izgalmas ajándékkal gazdagodtak.

Munkadinamika
Kép: Lounge Group

A Lounge Group Munkadinamika kutatása részeként létrehozott játékos pszichológiai próbatétel, a kontrollszimulátor a pandémiás időszakban is megtapasztalt krízishelyzetek bizonytalanságainak hatásait szemlélteti, illetve elemzi. A kitelepülés célja, hogy különleges szimulációkon keresztül mutassa be a résztvevőknek a kontrollváltozás különböző állapotait, illetve megfigyelje, miként reagálnak a váratlan helyzetbe kerülők. Az Internet Hungary-n debütáló installáció, igazodva a kreatív környezethez és a nem mindennapi helyszínhez, új elemekkel bővült a BrandFestivalra.

A nemzetközi sztárelőadók és hazai vállalatvezetők mellett az ügynökségcsoport médiaigazgatója, Hidvégi Krisztina, illetve a csoport reputációs menedzsere, Juhász Diána is előadást tartottak a Munkadinamika kutatásról, a kontroll megváltozásának munkavállalók életére gyakorolt hatásáról. Az előadók kiemelték, hogy a moziterem, mint prezentációs helyszín különleges élményt jelentett számukra, hiszen szakmai eseményeken ritkán adatik meg, hogy a hollywoodi filmek közegében jelenjenek meg a kommunikációs szakma „hősei”. Az elmúlt időszak „konferenciamentessége” után újrainduló szakmai tudáscsere újabb állomásán a kapcsolatépítés beindulása mellett a pandémiás időszak utáni tudásszomj és tanulási vágy is érzékelhető volt: minden előadás és panelbeszélgetés teltházzal zajlott.

A BrandFestival és a kontrollszimulátor legjobb pillanatait felvillantó videó megtekinthető a Lounge Group Youtube-csatornáján.

Kérjük, támogasson, hogy otthonába vihessük az értéket!

A Képmás magyar magazin és vállalkozás, nincs mögötte nagy, külföldi médiabirodalom. Csupa családos, értékes és jó ember, akiknek nem csak munkahelye, szívügye is a Képmás. Fontosnak tartjuk, hogy a kepmas.hu által közvetített értékek továbbra is ingyenesen juthassanak el minden olvasóhoz. Kérjük, ha örömmel olvassa cikkeinket, hallgatja és nézi felvételeinket, támogassa Ön is a kepmas.hu-t!

Támogatom a kepmas.hu-t>>

Ez is érdekelheti