Kollégramm: fordítóeszköz segít megérteni munkatársai gondolatait

„Ő miért ilyen? Most miért viselkedik így? Soha nem fogom megérteni ezt az embert!”. Tegye a szívére a kezét, a munkahelyén ön is jó párszor feltette már ezeket a kérdéseket. A barátait maga választja az ember, a kollégáit azonban sokszor „készen” kapja. Jó lenne megérteni a személyiségétől messze állókat is? Pláne megtudni azt, hogyan kezelhetők ezek a kapcsolatok? Egy friss kutatás ebben segít majd – előtte azonban még az Ön segítségére is szükség van.

Kollégram kutatás plakát
Kép: Lounge Group

Noha gondolatolvasó és fordítógép a Főnökhöz és az idegesítő Helénkéhez még nem létezik, a tudomány és a kommunikáció segít a munkavállalók megértésében, a motivációk és szándékok feltérképezésében. A magyar tulajdonú Lounge Group, az egyik vezető hazai kommunikációs vállalat most felméri és átvilágítja a hazai munkaerőpiacot egy összetett vizsgálat keretében. Felmérik, hogy a dolgozók mennyire lelik örömüket a munkában: kedvelik-e a motiváló feladatokat, hogyan állnak a felelősségvállalással és a szabályok betartásával. De az is kiderül majd a kutatásból, hogy milyen juttatásokat és kényelmi intézkedéseket részesítenek előnyben az emberek, amikor a munka és a magánélet egyensúlyáról van szó. Választ kaphatunk arra is, hogyan jönnek ki az emberek a főnökükkel és munkatársaikkal, vagy éppen mit tesznek, amikor sérelem éri őket.

A felmérés persze nem önmagáért való. A szakemberek az eredmények birtokában valódi segítséget nyújtanak majd a munkavállalóknak, valamint a hazai kis-, közép- és nagyvállalatoknak is. Így végső soron mindenki jól jár majd, hiszen a visszajelzések beépülnek a gyakorlatba – és végül mindannyian jobban megértjük majd egymást. Igen, még Helénkével is.

Az online kutatásban a legkülönbözőbb végzettségű és hátterű emberek véleményét kívánják megismerni, hogy a Kollégramm később képes legyen jó megoldással szolgálni a lehető legtöbb munkahelyi helyzetre.

Véleménye értékes hozzájárulás a kutatás sikeréhez. Töltse ki a kérdőívet most, és 20 perc múlva nemcsak saját magát, de kollégáit is jobban megértheti.

A felmérés ide kattintva érhető el.

Támogatott tartalom

Kérjük, támogasson, hogy otthonába vihessük az értéket!

A Képmás magyar magazin és vállalkozás, nincs mögötte nagy, külföldi médiabirodalom. Csupa családos, értékes és jó ember, akiknek nem csak munkahelye, szívügye is a Képmás. Fontosnak tartjuk, hogy a kepmas.hu által közvetített értékek továbbra is ingyenesen juthassanak el minden olvasóhoz. Kérjük, ha örömmel olvassa cikkeinket, hallgatja és nézi felvételeinket, támogassa Ön is a kepmas.hu-t!

Támogatom a kepmas.hu-t>>

Ez is érdekelheti