Sztárcsapat exkluzív klipjével indul a STABILO kampánya

Elsősorban az egyetemistákat és a középiskolásokat célozza a STABILO márka Lounge Group által megálmodott és kivitelezett őszi kampánya, amelyben az egyik legnépszerűbb mai hazai formáció, a VALMAR duó új dala és videóklipje is debütált.

VALMAR
Kép: Lounge Group

„A kreatív médiaeszközök, platformok használata specifikus, jelen esetben középiskolásokból, főiskolásokból álló célcsoportnál kifejezetten fontos.

A Z generáció és a még náluk is fiatalabb korosztály a videó központú felületeket részesítik előnyben, releváns és inkluzív tartalmakat várnak el, amelyek szórakoztatnak, edukálnak és inspirálnak.

Ezen kívül szeretik, ha a márkák egyedi élményben részesítik őket, elvárják, hogy a márka legyen átlátható, őszinte és a márkához kapcsolódó influencerek is hitelesen szólítsák meg őket. A TikTok Hashtag Challenge-dzsel, kreatív kihívásokkal összekötött, a fiatalok körében népszerű zenei előadók bevonására építő kampány egy mindezeknek megfelelő műfaj, ahol valóban bevonhatjuk és használatra ösztönözhetjük a fiatalokat. Ez a megoldás lehetőséget ad arra, hogy a célcsoport saját nyelvén interpretálja az üzenetünket, amiről úgy gondoljuk, hogy sokkal erősebb engagementet teremthet” – mondta el Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.

A STABILO, a VALMAR és a Lounge Group együttműködésében létrejött kreatív koncepció és alapötlet az, hogy a kampányidőszak erejéig személyesebbé és szórakoztatóbbá tegyék a STABILO point 88 tűfilc színpalettáját. Erre az időszakra új, játékos, szórakoztató neveket és jelentést kapnak a színek, a márka célcsoportja és a VALMAR segítségével. A művészek közül a dalszövegírók, rapperek köthetők leginkább a kézzel jegyzeteléshez, hiszen e műfajok sajátossága a pillanatnyi benyomásokból, ötletekből, témákból táplálkozó szövegírás.  Ezért a VALMAR a kampányra írt számával mutatja be, hogy a STABILO és a kreativitás mire képes együtt.

A duó a kampány keretében készített egy új számot és videoklipet, amelyet a tőlük jól megszokott stíluson és témán kívül a színek is inspiráltak.

Emellett TikTok tartalmakon keresztül felhívják követőiket, hogy ők is inspirálódjanak a színekből, és adjanak új, egyedi, kreatív, asszociatív nevet kedvenc point 88 színüknek, vagy írjanak néhány sor rapszöveget egy szín említésével és posztolják ki a #stabiloszinesszavak hashtaggel TikTokra. A nyertesek személyesen találkozhatnak az énekesekkel, és emellett izgalmas nyereményekkel is gazdagodhatnak.

„Adott volt a TikTok platform használata, ahol a havi felhasználók 60%-a 16 és 24 év között van, ezen belül a Hashtag Challenge megoldás, amivel a kreatív koncepciót az influencerek bevonásával egy természetes és könnyed kihívás támogatja.  Magyarországon a TikTok Hashtag Challenge-dzsel kapcsolatban minimális a tapasztalat, a trendek, kihívások is igen gyorsan jönnek-mennek, de a kampány kidolgozása alatt egyre inkább körvonalazódott, hogy jelenleg ez a megfelelő tartalomtípus és megközelítés, ami sikerhez vezethet” – emelte ki a Lounge Group Head of Digital szakembere, Tóth Adrienne.

A STABILO point 88 őszi kampánya október 12-én indult, a játék pedig november 6-ig tart. A kampány során került bemutatásra az együttműködés keretein belül készült új VALMAR dal és a hozzá tartozó videoklip is. A kampány időszakában számos értékesítési helyen a fókusztermékeket érintő akcióval is találkozhatnak a vásárlók.

A videóklip itt látható, a róla készült werkfilm pedig itt.   Bővebb információ a Stabilo oldalán és ide kattintva érhető el. 

Kérjük, támogasson, hogy otthonába vihessük az értéket!

A Képmás magyar magazin és vállalkozás, nincs mögötte nagy, külföldi médiabirodalom. Csupa családos, értékes és jó ember, akiknek nem csak munkahelye, szívügye is a Képmás. Fontosnak tartjuk, hogy a kepmas.hu által közvetített értékek továbbra is ingyenesen juthassanak el minden olvasóhoz. Kérjük, ha örömmel olvassa cikkeinket, hallgatja és nézi felvételeinket, támogassa Ön is a kepmas.hu-t!

Támogatom a kepmas.hu-t>>

Ez is érdekelheti